Nog 100 dagen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Lange - WaarBenJij.nu Nog 100 dagen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Lange - WaarBenJij.nu

Nog 100 dagen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Januari 2011 | Nederland, Utrecht

Jep, ik ga op reis! Naar Kaapstad om precies te zijn. Na altijd te hebben geroepen BOM te worden (bewust ongehuwde moeder) van zo'n lief klein bruin geadopteerd kindje, wordt het toch wel eens tijd dat ik ook met m'n eigen ogen zie waar ik dat kindje dan eigenlijk van wil redden. Voor mijn opleiding tot Leerkracht Engels moet ik 10 weken werken in het buitenland en dus heb ik besloten die 10 weken door te brengen in Zuid-Afrika als vrijwilliger voor de organisatie Projects Abroad. Dus als je wilt weten hoe het met me gaat, of ik al een leuke bruine meneer aan de haak heb geslagen of je hebt gewoon niets beters te doen, kijk dan vanaf 1 mei 2011 wat vaker op deze pagina en ik zal het je vertellen!



Ohja en even iets anders, die vaccinaties vallen echt NIET mee!

  • 20 Januari 2011 - 10:56

    Erik:

    Ik ga je zeker volgen!!!
    :)
    x

  • 21 Januari 2011 - 18:22

    Geheime Lover:

    Aiaiaiaiaiaiiiiiii dat wordt een dolle boel! Maar de BOM ben je sowieso hiehaaaaaaaa

  • 14 Maart 2011 - 12:52

    Ellen Lange:

    Ha die Marieke, die prikjes vallen niet mee, maar je moet maar denken het is voor het goede doel: gezond weer thuiskomen!
    Liefs, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 15864

Voorgaande reizen:

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Kaapstad

14 Augustus 2013 - 30 November -0001

Cape Town 2.0

Landen bezocht: