Nog 30 nachtjes! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu Nog 30 nachtjes! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu

Nog 30 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na twee jaar radiostilte blaas ik nieuw leven in mijn waarbenjij.nu, want ik ga weer op avontuur! Over 30 nachtjes vertrek ik naar Cape Town, om daar te gaan wonen en werken. Ik ga werken voor Lufthansa Customer Services en daarnaast genieten van het prachtige land, het mooie weer en de fijne mensen. Nu laat ik natuurlijk een aantal mensen achter, dus speciaal voor mijn lieve opa, oma, oma en anderen die het interessant vinden, zal ik hier af en toe laten weten dat ik nog in leven ben!

Ik kan niet wachten!

Liefs,
Marieke

  • 15 Juli 2013 - 16:45

    Manon Leijstra:

    Ik ga je volgen Marieke! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 15850

Voorgaande reizen:

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Kaapstad

14 Augustus 2013 - 30 November -0001

Cape Town 2.0

Landen bezocht: