Ik leef nog! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi!

Voor opa,oma,oma,anderen vast fijn om te weten dat ik nog leef! Ja ik ben er nog, living the good life!

Het wordt een beetje saai zo, maar het is genieten hier! Sinds vorige week ben ik officieel uit mijn proefperiode op m'n werk, dus een vast contract, yay!

In februari mogen genieten van het gezelschap van papa en mama, nog meer yay! In twee keer vijf dagen heb ik ze geprobeerd zoveel mogelijk van mijn mooie Cape Town te laten zien, dat is geloof ik best gelukt :) Verder hebben ze zelf nog rondgereisd en begrijpen ze inmiddels volledig waarom ik hier zo graag wilde wonen! Ik weet dus wel zeker dat ik ze hier terug ga zien!

Maar helaas, all good things come to an end, dus inmiddels zitten zij weer in Nederland en is hier het einde van de zomer aangebroken.
Al zegt dat weinig, want het is nog steeds prima weer!

Verder kan ik zeggen dat ik mijn draai hier heb gevonden, m'n werk is leuk, m'n leven is leuk en het voelt als thuis!

Dus dat! En we gaan nog niet naar huis.............!

Liefs,

Marieke

  • 10 Maart 2014 - 21:30

    Ellen Lange:

    Ha meissie, we hebben ontzettend genoten van alles en van jou natuurlijk, maar dat wist je al. Dit gaat zeker herhaald worden. Wat een geweldig land is het met vriendelijke mensen, mooie natuur, heerlijk weer, maar ook grote verschillen.
    Inmiddels zijn wij weer gewend, is Jip weer thuis, pap aan het werk en ik mag morgen. We blijven nog lekker nagenieten met de vele foto's. Ik zal wat mooie voor je uitzoeken.

    Liefs, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 15846

Voorgaande reizen:

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Kaapstad

14 Augustus 2013 - 30 November -0001

Cape Town 2.0

Landen bezocht: