Teken van leven :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu Teken van leven :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Lange - WaarBenJij.nu

Teken van leven :)

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 November 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Jaa hoi ik leef nog hoor! Jullie dachten vast dat ik opgegeten was door een great white shark of misschien van de Tafelberg gevallen, maar nee, gewoon erg druk en volop aan het genieten!

Mijn laatste update is alweer van ruim een maand geleden en er is van alles gebeurd in die maand. De vorige keer vertelde ik dat ik misschien een nieuwe baan had, inmiddels ben ik daar alweer 2 weken aan het werk! Ik werk nu voor een online casino, nog steeds customer service maar dan honderd keer leuker. Ontzettend gezellige collega’s, super chille sfeer, free Friday afternoon drinks, ohja en het werk zelf is ook niks mis mee!

Ondertussen gebruik ik mijn vrije tijd om nieuwe plekken te ontdekken, op het strand te liggen en vooral heel veel te genieten. Na mijn periode van pech begint alles eindelijk te rollen, ik begin m’n plekje hier te vinden en ga voorlopig niet terug komen, dat is zeker!

Om nu een volledige samenvatting te geven van al mijn activiteiten de afgelopen tijd lijkt me een beetje zinloos, maar ik heb het naar mijn zin gehad!

De komende weken gewoon werken, wél met de end of year function van het bedrijf op de planning voor donderdag, zin in zin in! Verder ga ik over twee weken verhuizen, eindelijk naar mijn eigen plekje! Vandaag gaan we Lion’s Head beklimmen, vanavond is volle maan dus het perfecte moment om dit te doen.

Ik zal jullie na mijn verhuizing stalken met foto’s en verhaaltjes, maar nu moet ik sportief gaan doen!

Liefs,

Marieke

• 17 November 2013 - 16:52

Manon Leijstra:

Hoi Mariek,
    Leuk weer een nieuw reisverslag! Snel foto's posten!!
    xx

• 19 November 2013 - 00:51

Kees:

Goed weer eens wat van je te lezen, en natuurlijk vooral goed omdat je het behoorlijk naar je zin hebt.

Groeten van ons allemaal.